directionsnovel.blogg.se

Halli hallå! Två tonårstjejer här. Den här novellbloggen handlar om 1D - Såklart ;) Det skulle vara snällt om ni fortsätter läsa. Hope you like it <3

Stole my heart-Kapitel 15

Kategori: Stole my heart

Previously:
-Good night Niall, säger jag.
-Good night Nath, säger han till mig och jag vänder mig mot dörren för att öppna den. Men plötsligt tar Niall min hand och jag vänder mig om och då pussar han mig rakt på munnen.
Nathalies perspektiv:
Det var som en elektricitet genom kroppen. Den bästa känslan någonsin, här och nu med Niall. Han tittar förväntansfullt på mig över vad jag ska säga, men jag får inte fram orden.
-Say something, uppmanar han vänligt.
-Ehhh...I don't know what to say, svarar jag.
-Maybe that was a bad idea! I'm sorry..., börjar han men jag avbryter honom med en till kyss.
-I think that pretty much says it all, säger jag när vi avslutat kyssen. Niall bara ler tillbaka. I några minuter står vi bara och ser varandra i ögonen och håller händer.
-You are...something really special, nästan viskar han efter ett tag.
-And you are absolutely one of a kind, viskar jag tillbaka.
-I hate to say it, but I have to go now otherwise Paul is gonna be pissed at me, säger han ursäktande.
-Okey, hear from you tomorrow? Frågar jag hoppfullt.
-Nothing could stop me! Säger han och ger mig en snabb kyss, sen går han. Själv står jag kvar som ett fån tills han försvinner in i hissen. Jag går in på rummet och det är bara Oliwia som är där. Lilly var fortfarande kvar hos Liam. Jag gör mig klar för sängen och strax kommer även Lilly in, lycklig som vanligt när hon har varit med Liam.
-Jag och Liam är nu officiellt tillsammans! Säger hon glatt.
-Jag och Niall kysstes! Säger jag lika glatt och vi två börjar hoppa runt som galningar i rummet.
-Hallå! Rummets enda singel försöker sova här borta faktiskt! Så schhhhh, ropar Oliwia på oss.
-Förlåt Liw, svarar vi.
 
Lillys perspektiv:
Killarna skulle ha intervjuer hela dagen och skulle inte komma tillbaka till hotellet förrän sent ikväll så antagligen skulle vi inte hinna träffas idag. Det var självklart synd men nu fick vi tjejer lite egen tid, bara vi liksom. Vi skulle nog bara ha en slapp dag idag! Äta oss tjocka ooch titta på film eller nåt.
 
När vi kom upp på rummet efter frukosten slog vi på tv:n och flippa runt mellan kanalerna.
-"Så idag har vi One Direction hos oss idag! Welcome boys",säger en reporter på tv:n och vi stannar självklart på den kanalen.
-Detta är live! Utbrister Oliwia och vi tittar glatt på intervjun. Typ 5 minuter in på intervjun fråga reportern den allt så vanliga frågan.
-"So boys, who here is single?" Frågar hon.
-"Well right now it's just me, but hopefully not for long", svarar Harry.
-"Wait! So Liam and Niall you have girlfriends now?" Frågar reportern förvånat. Det var nog ett svar som hon inte hade väntat sig.
-"Liam is official, but I don't know if me and this special girl are togheter jet", säger Niall och Nathalie ger ifrån sig ett Awww.
-"So who are this two secret girlfriends?" frågar reportern plötsligt väldigt nyfiket.
-"My beautiful girlfriend is Lilly and she is the most amazing girl I've ever meet", säger Liam och nu är det min tur att säga Awww.
-"The girl I'm seeing is Nathalie and I hope she want to be my girlfriend because I've never felt like this before for a girl", säger Niall sen och jag ser hur en tår rullar ner nerför Naths kind.
-"So only you, Harry, is single now?" säger reportern.
-"Yes, but I think I have something going on with a wonderful girl", svarar Harry.
-"Who is she?" frågar reportern.
-"That's a secret until I know if something gonna happen between us", säger Harry belåtet.
-Undrar vem tjejen är! Säger Oliwia lite ledsamt.
-Det är ju du, ditt pucko! Säger jag och slår till henne lite lätt på armen.
-Klart det inte är! Utbrister hon.
-Ni sov i samma säng, han kastar en massa blickar mot dig hela tiden och han gör det hur tydligt som helst över att han gillar dig, säger Nath. Dom två fortsätter diskussionen, medan jag tar upp mobilen och smsar Liam.
"I saw the interview. And you are the most amazing boy I've ever meet! That was so sweet of you to say<3
Much much kisses and hugs from Lilly!" skrev jag till honom.
 
Zayns perspektiv:
Då hade det kommit ut officiellt, att Liam och Lilly var ett par och att Niall och Nathalie typ är ett par. Jag hade fattat att något var på gång mellan Harry och Oliwia, men nu kunde man ju vara helt säker.
-When are you gonna ask Oliwia out? Frågar jag Harry i bilen som skulle ta oss till nästa intervju.
-What do you mean? Säger han oskyldigt.
-You talked about Oliwia in that interview and now we want to know whats gonna happen! Svarar jag och nu lyssnade alla killarna på konversationen.
-How do you know it was Oliwia I was talking about, säger Harry mystiskt.
-Do you think we are stupid or something? We have seen all the looks, svarar jag listigt.
-Okey! I don't know when, but soon and when the right moment comes, säger han tillslut.
Denna resan till Stockholm verkar bara bli bättre och bättre för varje dag som går.

Kapitel 15 av Stole my heart!!
Kommentera gärna ;)
Kramar Xx

Kommentarer

  • Kåre säger:

    Detta är nog det bästa kapitlet hittills

    2012-12-11 | 21:51:18

Kommentera inlägget här: